niedziela, 19 maja 2013

TUMBLR




Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić stronę,
która z miesiąca na miesiąc jest coraz bardziej popularna, -a mianowicie Tumblr.

Jest to forma blogowania, która polega, przede wszystkim, na dodawaniu obrazków z internetu.
Oprócz zdjęć, można publikować tam teksty, linki, cytaty, dialogi, filmiki oraz piosenki.

Ja, osobiście, na początku nie miałam pojęcia na czym to polega, do czego to służy, jak się dodaje posty,
a przede wszystkim, po co. Wszystkiego nauczyłam i dowiedziałam się w praktyce.
Dziś nie ma dnia, ani godziny, żebym nie sprawdzała mojego tumblera.

Jest to naprawdę, dobra opcja, żeby wyrazić siebie, nasze potrzeby, marzenia lub obecny stan uczuciowy,
poprzez obrazki, gify lub krótkie teksty.

Możesz obserwować ludzi i ich blogi z całego świata, a oni mogą obserwować Ciebie, jeśli spodoba się im Twój blog. Ile radości sprawia, gdy ktoś ma takie same upodobania jak Ty, może reblogować lub lajkować posty, które dodajesz.

Więc do dzieła i powodzenia w tworzeniu nowych blogów!




A tu macie mojego tumblera, mam nadzieję, że się Wam spodoba :) KLIK





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz